ראשי » חברה ודעת

בעזרת ה' בחרו נכון – דבריו של מישמיש

10 בפברואר 2009 | | 5 תגובות | מאת

שלום לכם,

כפי שחלקכם כבר יודע, אני מישמיש, החתול של שלומית. אני לא חתול של מילים. מיאו פה, מיאו שם, וגם זה רק כשיש משהו חשוב להביע. אולם אלו לא זמנים רגילים, והיום הזה – יום הבחירות לכנסת ה-18 – הוא יום חשוב במיוחד.

אני פונה אליכם (באמצעות אומנות התקשור החתולית) לשים בקלפי ה' בשם כל אותם שאינם יכולים (בדרך כלל) לדבר.

חלקכם בוודאי ראה אותי בשלט זה:

 

 

חשוב לי שתדעו שמבין אלו שלא יכולים להצביע אבל רוצים לחיות בסביבה המאפשרת לנו להתקיים ולחיות חיים טובים ובריאים, אני לא היחיד שתומך בבחירתה של התנועה הירוקה-מימד ורואה בה חשיבות עליונה . ראו למשל את התמונה של התומך הבא, מר אוח:

 

אתם יכולים להגיד לי, רגע אחד, מה אתה בעצם אומר פה? אם תהיה לך הזדמנות, לא תתפס על עץ ותנסה לתפוס אותו? והנקודה שלי היא שגם אני וגם הוא, כמו כל אחת ואחד מכם, מהווים חלק ממערכת כוללת; שהקיום של כולנו תלוי במי שמסוגל לראות ולהבין את חשיבות השמירה על המערכת הסביבתית הזאת.

התנועה הירוקה מימד היא תנועה שרואה את הקיום האנושי כחלק ממערכת. היא פועלת לשמירה על הסביבה ועל החברה האנושית. והיי, היא מאגדת אנשים מאמינים ובעלי ערכים. משהו חשוב בימים האלו.

בקשתי אליכם ללכת לשים את ה' בקלפי ולחשוב בכך גם על ידידי היקר מכל, מי שגם אני וגם מר אוח מוקירים, מי שרק אתמול חגגתם את חגו, אולי גם "כי האדם עץ השדה":

 

מר עץ, שרגליו באדמה וראשו בשמים, שומר על הריאות הסביבתיות ירוקות, מזכיר לי את האופן שבו התנועה הירוקה – מימד מחברת בין קצוות ויכלה לשמור לנו את האויר נקי ולתת מקום גם לרוח.

בקשתי החתולית אליכם היא שלא תשכחו אותנו ותשימו היום ה' בקלפי בשם כל מי שהיה עושה זאת אם יכול היה להצביע.

היו ברוכים, והיי אם אתם רואים אותי עובר במקרה ברחוב, אל תשכחו את הטונה.

מישמיש

 

נ.ב

אם לא השתכנעתם, קראו יש למי להצביע וצפו בסרטון בחירת הבלוגרים

5 תגובות »

הוספת תגובה

הוסף את תגובתך למטה או שלח טראקבק מאתרך. תוכל גם להרשם לעדכון על התגובות באמצעות RSS.